Wyróżnienie „Liebster Blog Award”

Uwaga! Uwaga! Dostałam nominację do „Liebster Blog Award” od autorki bloga diabełkowo i od razu przesyłam podziękowania.
Wyróżnienie "Liebster Blog Award" jest przekazywane przez nominowanego kolejnym 11 blogerom jako uznanie " za dobrze wykonaną robotę". Celowo przyznawane jest "mniejszym" blogom o mniejszej liczbie czytelników i obserwujących lub takich, które działają od niedawna - tak, by też miały szansę na zaistnienie w blogowej społeczności. Osoba wyróżniona odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog nominowała do wyróżnienia, a następnie również nominuje 11 blogów zadając 11 swoich pytań do nominowanych. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. 
Wyróżnienie jest dla mnie o tyle ważne, że mój blog jest w sieci niespełna dwa miesiące i cieszę się, że jest już zauważany. I chociaż nominacja ta nosi znamiona " łańcuszka" w których generalnie nigdy nie biorę udziału w tym przypadku zrobiłam wyjątek, ponieważ widzę sens takiego działania. Po prostu pomaga to nowym blogom w zdobyciu większej ilości czytelników. 

Zatem i ja czynię co powinnam.

Pytania do mnie i moje odpowiedzi:

1.co lubisz najbardziej robić?
-spędzać beztrosko czas z rodziną
2.kim jesteś z zawodu?

- architektem
3.Ile masz dzieci?

- dwoje
4.Dlaczego prowadzisz bloga?

- chcę propagować dobre wzornictwo dla dzieci
5.czy lubisz zabawy z dziećmi?

- uwielbiam
6.Kim zawsze chciałaś być jak dorośniesz?

-artystą
7.Gdzie spędziłaś najlepsze wakacje?

-w południowej Francji
8.Masz zwierzęta? jakie?

- biszkoptowy labrador
9.Opisz siebie w paru słowach.

- wielbicielka sztuki, architektury i rzeczy ładnych, zakręcona na punkcie swoich dzieci mama, żona, kiedyś architekt dzisiaj projektant i bizneswomen.
10.lubisz zimę?
-nie, nie lubię zimna, nie lubię mrozu, nie lubię śniegu
11.zarabiasz na swoim blogu?

- nie, ale mam nadzieję, że kiedyś zacznę


A teraz nominowane przeze mnie blogi :

softtoyformylittleboy 
nanuszka 
buunia 
malaszafa 
dwarazyw 
gadzetowamamagm 
dotsmylove 
olga-heldwein 
papierowy-pokoj
okiemmoim
jereminaplanecieziemia

Moje pytania dla nominowanych:

1. Którego polskiego bloga odwiedzasz najczęściej?
2. Twoja ulubiona pora roku?
3. Twoja wymarzona podróż?
4. Wolisz szary i jego odcienie czy intensywne kolory?
5. Kot czy pies?
6. Jaka jest twoja ukochana książka z dzieciństwa?
7.Wybierasz mieszkanie w kamienicy czy w nowoczesnym apartamentowcu?
8. Wolisz duże miasto czy wieś?
9. Wolisz zakupy w internecie czy w realu?
10.Jakiej muzyki teraz słuchasz?
11.Czy reklamujesz gdzieś swojego bloga?


 

2 komentarze:

  1. Witaj :)
    Dziękuję Ci za nominację, ale najbardziej za odwiedziny u mnie i za to, że mogłam poznać Twoje miejsce, pięknie tutaj!
    Pozwolisz, że odpowiem tu, pod postem?
    1. Którego polskiego bloga odwiedzasz najczęściej?
    Najczęściej te, związane z cardmakingiem i scrapbookingiem, jest ich całkiem sporo. Ale mam także swoje ulubione szyciowe, decoupage, z wystrojem wnętrz - szukam tam natchnienia i tego "ochh" :)
    2. Twoja ulubiona pora roku?
    Każda ma w sobie coś, co lubię, ale zimne pory wolę w cieplejszej wersji :)
    3. Twoja wymarzona podróż?
    Wcale nie dookoła świata - samochód, rodzina, zielona trawa, koc, ręce ubrudzone arbuzem...
    4. Wolisz szary i jego odcienie czy intensywne kolory?
    Szary. Ale moja strona http://papierowy-pokoj.pl/ mówi co innego ;)
    5. Kot czy pies?
    Pies.
    6. Jaka jest twoja ukochana książka z dzieciństwa?
    Baśnie, seria Jeżycjada, seria o Tomku Wilmowskim, komiksy Papcio Chmiela
    7.Wybierasz mieszkanie w kamienicy czy w nowoczesnym apartamentowcu?
    Kamienica.
    8. Wolisz duże miasto czy wieś?
    Małe miasto, większą wieś.
    9. Wolisz zakupy w internecie czy w realu?
    Różnie, zależy od nastroju i czasu. I towarzystwa.
    10.Jakiej muzyki teraz słuchasz?
    Teraz wyjątkowo niczego, kończę pisać i zmykam wreszcie coś zjeść!
    11.Czy reklamujesz gdzieś swojego bloga?
    Tak.

    Pozdrawiam i życzę wielu nowych czytelników! :)

    OdpowiedzUsuń