Wracamy

Pora na powrót i kilka słów wyjaśnień. Minął ponad rok i nie pojawił się żaden post. Już się tłumaczę dlaczego. 
1. Przeniesienie się z Irlandii do Polski po 11 latach było dla mnie większym szokiem niż wcześniej przypuszczałam. 
2. Wróciłam na pełen etat do pracy. 
3. Dwójka dzieci zaczęła szkołę. 
To główne powody dla których moja doba ma mniej godzin niż wcześniej zatem musiałam z czegoś zrezygnować przynajmniej na jakiś czas. Teraz odkrywam, że może jednak warto wrócić do "szkiełka". Widzę, że blogów o tym co robić z maluszkiem, jak go ubrać i co mu kupić jest masa, a co z większymi dzieciakami? Czy dzieci szkolne to już tylko szkoła, tablet czy konsola i TV? 
Myślę, że jest ciężko: nam - mamom XXI wieku z tymi wszystkimi dobrodziejstwami techniki - zainteresować dzieci czymkolwiek. Wciąż staram się wymyślać nowe ciekawe rzeczy, zainteresować dzieci światem, kulturą, sztuką aby umiały się czasem ponudzić i w tej nudzie wymyślić coś innego niż; "Mamo czy mogę tablet?". 
Teraz kupujemy już mniej zabawek więc oczywiście mniej będzie postów zabawkowych. Teraz trochę inaczej spędzamy czas i mamy go dla siebie coraz mniej ale spróbuję powrócić i dzielić się z wami tym co zajmuje teraz moje dzieciaki.
 Długo zastanawiałam się, jak napisać tego posta i jak wrócić do Was po tak długim czasie. W końcu postanowiłam, że zrobię to tak po prostu. A zdjęcia też takie z życia,a właściwie z instagramu o tym co u nas się działo. 
Zapraszam Was do pisania komentarzy. Każdy komentarz będzie dla mnie dowodem na to, że warto było powrócić. 






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz