Prezentowy bazarek - roczniaki

Dzisiaj kolej na prezenty dla dzieci, które mają około 1 roku. Wiadomo, że dzieci są różne i niektóre dzieci bawią się zabawkami przeznaczonymi dla dzieci starszych, a niektóre zabawkami dla młodszych. Wybór mój i prezentację opieram na własnych doświadczeniach w zabawie z moimi dziećmi. Proponuję wam te zabawki, które u nas się sprawdziły, chociaż często są to już nowsze modele. Mam to szczęście, że mogłam przetestować dziewczęce i chłopięce zabawki.  Na tym etapie dziecka jednak płeć kompletnie nie ma znaczenia.

1. Sortery


Mothercare



Piękny sorter Dwell Studio ze zwierzętami do kupienia tutaj


Stonowana kolorystyka Wooden Story



Sorter domek - niestety zdjęcie było bez podpisu


Autko sorter  do kupienia na amazon



miękki sorter z materiału Dandelion





2. Piramidy

Piramida  Wooden Story
Piramidy niemieckiej firmy grimms


 żłówie JANOD

3. LEGO Duplo. 

Zestawy dla najmłodszych będą już super zabawką dla rocznego dziecka. Nie przepadam za plastikiem ale jest kilka plastikowych zabawek, które szczerze mogę polecić, między innymi LEGO.

 


4. Książeczki 

Seria książeczek kartonowych dla najmłodszych z wydawnictwa Bajka autorstwa Małgorzaty Strzałkowskiej z ilustracjami Beaty Zdęby. W serii ukazało się chyba 9 bajeczek ( my mamy 8). Moje dzieci uwielbiały te bajki, a 3-latka dalej po nie chętnie sięga.


5. Bączek

Zabawka stara jak świat a nadal bawi dzieci.

6. Miękka piłka

 

Firmy Sigikid

7. Miękkie klocki

HABA 



8. Zabawka na kółkach do ciągnięcia

 

 

 hape

 



i tu już bez sznureczka do kupienia na dadum

 

Mam nadzieję, że moja praca okaże się dla was pomocna i skorzystacie z podpowiedzi. 
Piszcie proszę o waszych sugestiach i spostrzeżeniach. Może niektórzy z was mają już prezentowane przeze mnie  zabawki - jeśli tak to komentujcie.

2 komentarze:

  1. U nas sprawdzily sie ksiazeczki, lego duplo, miekka pilka i miekkie klocki, baczek, piesek do ciagniecia i pingwinek z patykiem do pchania, ktory jest tak obdarty, ze wiory sie sypia :) no i nie jest juz pingwinkiem tylko "odkurzaczem", a Jasko odkurza kilka razy dziennie...

    OdpowiedzUsuń