Prezentowy bazarek - niemowlęta

Zaczynamy od niemowląt. Właściwie dla niemowlaka same święta już będą super niespodzianką, bo te światełka i świecidełka na pewno dadzą sporo  radości maluchowi ale warto pomyśleć też o jakimś drobiazgu na te pierwsze w życiu święta. Jak przypominam sobie okres niemowlęcy u moich dzieci i ich zabawki to od razu przychodzą mi na myśl grzechotki, gryzaczki i szeleszczące książeczki. U nas już dawno nie ma tych zabawek, więc wyszperałam dla was kilka wartych uwagi z sieci.

Grzechotki drewniane:
Z etsy
z etsy


 z etsy


Drewniane grzechotki HABA








Piękne grzechotki z materiału firmy MAILEG




 grzechotki Moulin Roty



Grzechotka ręcznie robiona na szydełku pebble

Gryzaczki:  

HABA 



Dla mam wolących gumowe gryzaki


Silikonowa matrioszka znaleziona tutaj







                       
green sprouts®

Super ECO gryzak hiszpańskiej firmy LANCO, różne kształty i kolory  można znaleźć tutaj 
( niestety nie udało mi się znaleźć sklepu w Europie)


Książeczki

My wciąż mamy naszą kupioną w H&M z rysunkami Camilli Fuchs 

Śliczna książeczka do zawieszania zrobiona przez mamę na blogu 

kolejna szyta przez mamę,  znaleziona na blogu torbolandia.
tam też znajdziecie krok po kroku opis jak samemu uszyć książeczkę.



 

Książeczka White & Black do kupienia na 

Książeczki TAF TOYS




Książeczka Mamas & Papas


Mam nadzieję, że każda mama i każdy tato znajdą coś interesującego dla swojego maleństwa. 
Już jutro prezenty dla roczniaków. ZAPRASZAM !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz