Rosnę na wiosnę

Czy mierzycie swoje dzieci na miarkach wzrostu? O na pewno :). Wszystkie dzieci uwielbiają sprawdzać czy już przypadkiem troszkę nie urosły od ostatniego razu. Moje oczywiście też uwielbiają pomiary :). Na rynku cała masa miarek wzrostu. Jak zwykle lepsze i gorsze, niestety ze zdecydowaną przewagą tych drugich. Jednak mimo wszystko udało mi się znaleźć dla was kilka fajnych propozycji.


Chyba najprostszy z możliwych pomysłów a jaki efektowny - wielka drewniana linijka. 

Absolutnie cudowne jak dla mnie  miarki - ilustracje





Bardzo proste pomysły do wykonania w domu

z Pinterest

etsy

 z etsy

A Wy jakie macie miarki wzrostu?

3 komentarze:

  1. Super, przydałaby mi się taka do pracy dla dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre pomysły!! :) chętnie bym się w taką zaopatrzyła. Mojemu synkowi na pewno by się spodobała.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten wpis. Dzieci zasługują także na lekkie i elastyczne buciki które pozwalają im się rozwijać i odkrywać świat.

    OdpowiedzUsuń