Koty, kotki i kociska

Szare, bure lub pstrokate, wszystkie koty za pan brat...
Koty u nas są od dawna. Ci co lepiej nas znają wiedzą, że kiedyś były różne koty na obrazkach a dzisiaj są głównie koty do przytulania.Poszperałam trochę w archiwum i tak oto powstała kocia galeria. A może ktoś z Was kupił sobie kiedyś mojego kota i do dzisiaj go ma :)? Oj miło by było.  Przedstawiam Wam moje koty, niektóre z nich już bardzo stare.
















Koty SIMPAPA do kupienia na razie na Dawanda
i na etsy

JAMES
PADDY
FERGUS
Inne koty też lubimy a sporo jest tego. Prezentuję Wam te, które szczególnie przypadły mi do gustu.

Kot od Poosac z etsy

Koty by Jane Foster tutaj

  Koty Donny Wilson

Koty znalezione na etsy

Koty Sally Pane

Koty by Down Machell pop-i-cok 

Kot od Nikipea
Koty Maileg
No i jak? Które Wam się najbardziej spodobały?

2 komentarze:

  1. Oczyma wyobraźni widzę niebieskiego kota na ścianie Jaśkowego pokoju. Wiem, ze nie masz za dużo czasu i pochlaniaja Cię tysiace róznych spraw, ale czy mogłabyś zrobić nam obrazek z kotem (szybką grafikę lub miniaturkę) na specjalne zamówienie?
    Pozdrowienia
    A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno o tym myślałam, jednak ostatnio jakoś częściej igłę i nożyce wyciągam niż pędzle. Czas chyba jednak odkurzyć pędzle, więc Jaśko będzie miał kota, tylko nie mogę obiecać na kiedy:)

      Usuń